Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΡΑΦΙ


(Scroll down for English.)

Μια συνεργάτιδα μας από την Κύπρο τις προάλλες ετοίμασε ένα εμπειρικό βίντεο για την παρουσίαση προιόντων. Η αλήθεια είναι ότι οι περισσότεροι στο άκουσμα και μόνο της “παρουσίασης προιόντων” έχουν σωματοποιημένα συμπτώματα, όπως εφίδρωση στα χέρια, σφίξιμο στο στομάχι, πονοκέφαλο και ένα σωρό άλλα. Δεν θα το αρνηθώ, άνηκα και εγώ σε αυτή την κατηγορία! 

Δεν θα ξεχάσω, πως θα μπορούσα άλλωστε…, την πρώτη μου παρουσίαση προιόντων. Το προηγούμενο βράδυ ήταν πραγματικά εφιαλτικό, γεμάτο αγωνία για το πως θα τα καταφέρω. Άκουγα τον Ζήση να λέει ότι είναι ωραία στις παρουσιάσεις και ότι η ώρα περνά πολύ ευχάριστα, αλλά δεν μπορούσα να το δω εκείνη την στιγμή. 

Στο μυαλό μου το είχα τελείως διαφορετικά. Μάλλον τα ακούσματα για το πως γίνονταν οι παρουσιάσεις στο παρελθόν ήταν πολύ βαθιά ριζωμένα, για να μπορέσω να φανταστώ ότι κάτι διαφορετικό μπορεί να ισχύσει. Παρουσίαση προιόντων για εμένα σήμαινε πίεση, πίεση, πίεση και αναγκαστικές αγορές από την πλευρά των προσκεκλημένων. 

Τελικά, μπορεί να είναι και αλλιώς. Η παρουσίαση προιόντων μπορεί να είναι διασκεδαστική, ειλικρινά φιλική, ανάλαφρη και αποδοτική. Μπορεί να είναι ένα ευχάριστο απόγευμα με καινούριους ανθρώπους, με τους οποίους έχουμε την μοναδική ευκαιρία όχι να πουλήσουμε, αλλά να μοιραστούμε τις εμπειρίες μας από τα προιόντα της επιχείρησής μας. Είναι μία μοναδική ευκαιρία να γνωρίσουμε ανθρώπους, να μάθουμε τα ενδιαφέροντά και τις ανάγκες τους. Και να τους βοηθήσουμε να επιλέξουν. 

Στον χώρο των άμεσων πωλήσεων έχουμε τη μοναδική ευκαιρία όχι μόνο να γνωρίζουμε τους πελάτες (clubLR) μας ονομαστικά, αλλά να γνωρίζουμε και τις ανάγκες τις δικές τους και της οικογένειάς τους. Έχουμε τη δυνατότητα να γνωρίζουμε την “ιστορία πίσω από το ράφι”. Γιατί δεν είμαστε πωλητές των προιόντων μίας πολυεθνικής εταιρείας, είμαστε οι άνθρωποι που γνωρίζουν την ανθρώπινη ιστορία που συνοδεύει κάθε προιόν που συστήνουμε. Γνωρίζουμε την Μαρία που θέλει αλόη γιατί έχει ένα θέμα υγείας, τον Νίκο που θέλει να κάνει ένα δώρο στην αγαπημένη του, την Ελένη που θέλει να τονώσει τον οργανισμό της, επειδή εργάζεται πολλές ώρες και έχει και δύο μικρά παιδιά, και ούτω καθεξής.

Όλα τελικά έχουν να κάνουν με το πως εμείς αντιμετωπίζουμε την δουλειά μας. Την αντιμετωπίζουμε ζεστά, ανθρώπινα, με σοβαρότητα και συνέπεια; Αυτή θα είναι και η διάσταση που θα της δώσουμε. Αυτό θα εισπράτουν και οι άνθρωποι, με τους οποίους συναλλασσόμαστε. 

Κύριες και κύριοι, 

Την επόμενη φορά που θα αισθανθείτε άβολα πριν από την πρώτη σας παρουσίαση προιόντων, θυμηθείτε ότι δεν είστε πωλητές. Είστε οι άνθρωποι που έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν την ανθρώπινη “ιστορία πίσω από το ράφι”. 

Καλή διασκέδαση σε εσάς και στους συνεργάτες σας!!!


Με απεριόριστη εκτίμηση στις ικανότητές σας,


Παρασκευή Κατσανάκη


***Ευχαριστούμε την κα. Τουρσιάδου Μόνικα, Αρχηγό Ομάδας από την Κύπρο, που μοιράστηκε μαζί μας το βίντεο από την παρουσίαση προιόντων με συνεργάτιδα της. Μπορείτε να δείτε το βίντεο ΕΔΩ.


#orosimoyear2015 #beastarwithus #lrhealth&beauty #paraskevikatsanaki #zissisahladas 







One of our partners from Cyprus recently prepared a video about product presentation. The truth is that most of the people, when hearing about a “product presentation”, they experience somatic symptoms, such as sweating of the hands, stomachache, headache and many more. I will not decline it, I used to be in this category!

I will never forget, how could I…, my first product presentation. The previous night has been truly terrifying, full of anxiety. I kept wondering, "will I make it?". I heard Zissis mention that it is nice in a presentation and that time goes by very pleasantly, but I couldn't see this at that time. 

It was fixed completely differently in my mind. Most probably the things I had heard about the way presentations used to be held in the past, had deep roots and I couldn't imagine anything else. Product presentation to me meant pressure, pressure, pressure and unwilling buys from the guests' part. 

Eventually, it can be otherwise. A product presentation can be fun, sincere, easy going and lucrative. It can be a pleasant afternoon with unknown people, with whom we have the unique opportunity, not to sell, but to share our experiences of the products of our company. It is a unique opportunity to meet people, to know their interests and needs. And to assist them make a choice. 

In direct sales we have the unique opportunity not only to know our clients (clubLR) by their name, but to know their and their family’s needs. We have the opportunity to know “the story behind the shelf”. Because we are not sellers of the products of a German company. We are the ones, who know the human story that accompanies each product we recommend. We know Mary who needs aloe vera because of a health issue, Nick who wants to buy a present for his girlfriend, Helen who wants to boost her organism, because she works long hours and has two young children, as well. 

Everything is a matter of the way we see our business. Do we see it in a warm and humane manner, with seriousness and consistency? This will be it. This is what the people we transact, will perceive. 

Ladies and gentlemen,

Next time you will feel uncomfortable before your first product presentation, remind yourself that you are not a seller. You are the person who has the chance to know the personal “story behind the shelf”. 

We wish you and your partners great fun!

With great appreciation in your undiscovered abilities,


Paraskevi Katsanaki


***We would like to thank Mrs. Monika Toursiadou, Team Leader from Cyprus, for sharing her video with us. You may watch the video HERE


#orosimoyear2015 #beastarwithus #lrhealth&beauty #paraskevikatsanaki #zissisahladas 



1 σχόλιο:

  1. I agree completely! I always see myself first of all as a customer of LR Health and Beauty and a consumer of the company's products. The satisfaction and joy I get from the usage of our superb products make it very easy to share the experience with others and sharing this experience eventually becomes a habit.
    Remember: our product presentations have nothing to do with nervosity, pressure and selling, they are about confidence, trust and recommendation. And FUN!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή