For English please scroll down
For English please scroll down
Η ηγεσία έχει να κάνει κυρίως με την επιρροή. Το πώς παρουσιάζετε τον εαυτό σας σε έναν ηγετικό ρόλο επηρεάζει την ικανότητά σας να αξιοποιήσετε με επιτυχία την επιρροή σας και να παρακινήσετε τους άλλους. Εμπνέετε ανθρώπους να ακολουθήσουν το παράδειγμά σας; Αν όχι, δοκιμάστε να εξετάσετε την απόδοσή σας και να αντιμετωπίσετε τα σημαντικά κενά.
Μία μικρή τροποποίηση ορισμένων βασικών συμπεριφορών μπορεί να επιφέρει τεράστια διαφορά στο πως οι άλλοι σας αντιλαμβάνονται. Πολλοί άνθρωποι δεν λαμβάνουν υπόψη τους σοβαρά το σημείο αυτό και καταστρέφουν σχέσεις, υπολήψεις και καριέρες κατά την πορεία. Να δράτε προληπτικά. Τα πράγματα έχουν ως εξής: Το να ηγείστε μπορεί να σας ανταμείψει, αλλά είναι και μεγάλη πρόκληση. Ακολουθείστε αυτά τα 6 βήματα για να προσεγγίσετε την τελειότητα και να εμπνέετε με χάρη τους άλλους να ακολουθήσουν το παράδειγμά σας:
1. Καθιερώστε ένα αψεγάδιαστο πρότυπο τελειότητας.
Θέστε υψηλές προσδοκίες από την αρχή και ανεβάστε τον πήχη που αφορά τα όποια κρίσιμα σημεία. Ο καλύτερος τρόπος να θεσπίσετε ένα πρότυπο είναι με το να επιδείξετε την απαιτούμενη συμπεριφορά πρώτα εσείς οι ίδιοι. Επιδείξτε την τελειότητα. Όταν οι πράξεις σας αποκτήσουν τη δυνατότητα να επηρεάζουν τους πάντες γύρω σας, μην ασχολείστε με τη μετριότητα. Το να αντανακλάτε τελειότητα έχει μεγάλη σημασία για την άσκηση αποτελεσματικής ηγεσίας. Αυτό είναι ένα καθοριστικό σημείο για την εδραίωση της επιρροής σας.
2. Παραδίδετε τα αποτελέσματα που έχετε υποσχεθεί.
Η ταλαντούχα ηγεσία απαιτεί να έχεις και την ικανότητα να παράγεις αποτέλεσμα. Η ρητορική έχει μικρή αξία όταν αυτό που μετρά είναι τα αποτελέσματα. Αντί να διαλαλείτε νίκες από τις αποδόσεις του παρελθόντος, επικεντρωθείτε στο να διαμορφώσετε απτά αποτελέσματα σήμερα.
Αξιοποιήστε τη δύναμη του επιμερισμού, δηλαδή τη διαδικασία οργάνωσης των εργασιών σε μικρότερα μέρη ώστε να αποφεύγεται το άγχος και η εξουθένωση. Να θυμάστε επίσης να επανεξετάζετε και να ολοκληρώνετε τις εργασίες.
Χρησιμοποιείστε ειδικούς αν χρειαστεί για την έγκαιρη και επαρκή ολοκλήρωση των εργασιών σας. Εν τέλει, μόνο η ουσία και το τελικό αποτέλεσμα θα έχουν σημασία. Οι δικαιολογίες όχι.
3. Να δίνετε αξία στους ανθρώπους και να καλλιεργείτε σχέσεις.
Οι κορυφαίες δεξιότητες στην ανθρώπινη επικοινωνία είναι θεμελιώδεις στην κραταιή ηγεσία. Αναπτύξτε ένα σύνολο ικανοτήτων που αφορούν την ακρόαση, την επικοινωνία και την λήψη αποφάσεων. Επιδείξτε ακεραιότητα όντας ανοιχτοί, ειλικρινείς και δίκαιοι.
Η διαφάνειά σας θα αποφέρει καρπούς. Αν αντιμετωπίζετε τους ανθρώπους σωστά, οι περισσότεροι θα ενθαρρυνθούν να επιστρέψουν τη χάρη. Με την αναβάθμιση της σημαντικότητας των ανθρώπων και των σχέσεων, θα ενισχύσετε την ικανότητά σας να συσχετίζεστε με άλλους με έναν αυθεντικό και ουσιαστικό τρόπο.
4. Προωθείτε τη στρατηγική συνεργασία.
Η συνεργασία είναι αναπόσπαστο συστατικό της ηγεσίας, όπως φαίνεται και στην φράση του John Donne, «Κανένας άνθρωπος δεν είναι νησί». Αυτό ισχύει ιδιαίτερα αν μπορείτε να χτίσετε ομάδες με υψηλές αποδόσεις, σύμφωνα με την ιστοσελίδα του Harvard Business Review. Δεν είναι συναρπαστικό το γεγονός ότι δεν έχει σημασία το πόσο λαμπροί μπορεί να είναι οι άνθρωποι ως μονάδες, αλλά το πόσο πιο αποδοτικοί είναι όταν εργάζονται με άλλους;
Οι άνθρωποι συχνά παράγουν υψηλότερης ποιότητας και πιο αποδοτικά προïόντα εργασίας, όταν συνεργάζονται. Δεσμευτείτε σε αυτό με το να ενστερνίζεστε ενεργά ευκαιρίες για υγιείς συνεργασίες. Κάντε την ομαδικότητα μία ελκυστική πτυχή του πολιτισμού του χώρου εργασίας σας. Το αποτέλεσμα θα είναι λιγότερη επαγγελματική εξουθένωση, αυξημένη εμπιστοσύνη μεταξύ συνεργατών και ενισχυμένες διαπροσωπικές σχέσεις.
5. Επιλύετε συγκρούσεις γρήγορα και αποτελεσματικά.
Να προσεγγίζετε τις συγκρούσεις αποτρεπτικά, που σημαίνει πως όσο πιο γρήγορα επιλύετε τα πράγματα, τόσο το καλύτερο. Ως βασική ηγετική ικανότητα, η επίλυση των συγκρούσεων είναι μία λεπτή διαδικασία που απαιτεί προσεκτική παρέμβαση. Διαφωνίες προκύπτουν εκ φύσεως. Αλλά η επίμονη εχθρότητα δεν θα πρέπει να γίνεται ανεκτή. Το συμπέρασμα; Οι συγκρούσεις γίνονται εμπόδιο σε όλα. Έτσι, η ικανότητα να εξυγιαίνετε τις καταστάσεις γρήγορα και αποτελεσματικά θα ενισχύσει αναμφίβολα την ικανότητά σας να ηγείστε.
6. Να εξελίσσετε και να υποστηρίζετε τους άλλους ανοιχτά.
Η επαγγελματική εξέλιξη είναι ένας εξαιρετικός μηχανισμός για την υποστήριξη της ανάπτυξης. Επιδείξτε τη δέσμευσή σας για την επέκταση των δυνατοτήτων των δικών σας και της ομάδας σας με το να δίνετε προτεραιότητα στις ευκαιρίες για τον εμπλουτισμό τους. Αφιερώστε χρόνο και πόρους για να κάνετε τη διαδικασία χωρίς άγχος. Προκαλέστε τον εαυτό σας και την ομάδα σας να ξεπεράσετε τις αδυναμίες σας σε τακτά χρονικά διαστήματα μέσα στη χρονιά. Στη συνέχεια, αναγνωρίστε και επιβραβεύστε την ενεργό συμμετοχή, ώστε να καλλιεργήσετε ενθουσιασμό και να ενθαρρύνετε τη συνέχιση της προόδου.
6 Key Tips for Leading by Example
Leading is all about influence. How you present yourself in a leadership role affects your ability to successfully leverage authority and motivate others. Do you inspire people to follow your lead? If not, consider evaluating your performance and addressing crucial gaps.
Tweaking a few key behaviors can make a huge difference in how others perceive you. Many people don’t take this point seriously enough and damage relationships, reputations and careers in the process. Be proactive. Here's the deal: Leading can be a rewarding, yet challenging undertaking. Follow these six tips to model excellence and gracefully inspire others to follow your lead:
1. Establish an impeccable standard of excellence.
Set high expectations at the outset and raise the bar on any crucial factors. The best way to establish a standard is by modeling the expected behavior yourself. Showcase excellence. When your actions have the potential to affect everyone around you and the bottom line, don't dabble in mediocrity. Reflecting excellence is critical to exercising effective leadership. This is ground zero for establishing influence.
2. Deliver on results promised.
Able leadership requires an ability to deliver results. Rhetoric has little value if outcomes are what's essential. Instead of touting wins from past performances, focus on capturing tangible gains now.
Harness the power of chunking, a process for organizing tasks and breaking them down into bite-size pieces to avoid stress and burnout. Remember to follow up and follow through, too. Engage experts if necessary to timely and competently pull projects forward. In the end, only substance and the final sum will matter. Excuses won’t.
3. Value people and nurture relationships.
Top-notch people skills are vital to sound leadership. Develop premium listening, communication and decision-making skill sets. Demonstrate integrity by being open, honest and fair. Your transparency will reap clear rewards. If you treat people well, most will be encouraged to return the favor. By elevating the importance of people and relationships, you enhance your ability to relate to others in an authentic and meaningful way.
4. Promote strategic cooperation.
Collaboration is an indispensable component of leadership as captured in John Donne's line “No man is an island." This is especially true if you can build high-performing teams, according to the Harvard Business Review's site. Isn’t it fascinating that no matter how brilliant people are as individuals, they are often far more effective when working with others?
People often produce higher quality, more efficient work products when collaborating. Commit to this by actively embracing opportunities for healthy cooperation. Make teamwork an attractive aspect of workplace culture. Less burnout, increased trust among peers and enhanced interpersonal relationships will result.
5. Resolve conflict quickly and effectively.
Approach conflict proactively, which means the sooner you resolve things, the better. As a core leadership competency, conflict resolution is a delicate process that requires thoughtful intervention. Disagreements naturally occur. But persistent hostility should not be tolerated. The bottom line? Conflict gets in the way of everything else. Thus your ability to quickly and effectively facilitate resolution will undoubtedly boost your ability to lead.
6. Freely develop and support others.
Professional development is an extraordinary mechanism for facilitating growth. Demonstrate your commitment to expanding your reach and your team's by prioritizing opportunities for enrichment. Allot time and resources to make the process stress free. Challenge yourself and your team to overcome shortcomings at regular intervals throughout the year. Then acknowledge and reward proactive participation to build enthusiasm and encourage continued progress.
Source: Entrepreneur
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου