Η εξυπνάδα στο επιχειρείν / Smartness in business
(for english scroll down)
Αποτελεί κοινό ερώτημα πολλών ανθρώπων που εισέρχονται στο χώρο των επιχειρήσεων μέσω του Δικτυακού Μάρκετινγκ ,ποιο είναι το στοιχείο εκείνο που αποτελεί "κλειδί" για τη δημιουργία προφίλ ενός υποσχόμενου για επιτυχίες υποψηφίου. Είναι άλλοι που αναρωτιώνται αν έχουν την απαραίτητη ικανότητα και επιχειρηματική εξυπνάδα να τα καταφέρουν στο χώρο αυτό.
Διαβάζοντας ένα Σαββατιάτικο πρωινό του Ιουλίου δίπλα στη θάλασσα το άρθρο του εκδότη του περιοδικού "Forbes" κου RICH KARLGAARD με θέμα την εξυπνάδα στο επιχειρείν σκέφτηκα να μοιραστώ μαζί σας τις πολύ εύστοχες τοποθετήσεις του καθότι συμφωνούμε με αυτές 100%.
" όταν οι ακαδημαϊκοί χρησιμοποιούν τη λέξη "εξυπνάδα" συνήθως εννοούν τη νοημοσύνη . Πρόκειται για την ικανότητα μάθησης ,σκέψης και εφαρμογής . Για δεκαετίες οι επιστήμονες προσπαθούν να μετρήσουν τη νοημοσύνη χρησιμοποιώντας το I.Q και παρόμοια γνωστικά τεστ. Όμως η εξυπνάδα είναι κάτι διαφορετικό στον πραγματικό κόσμο.
Δεν καθορίζεται μόνο από τους βαθμούς στα μαθηματικά .Σχετίζεται περισσότερο με τη σημασία τηςσκληρής δουλειάς ,της επιμονής και της ανθεκτικότητας.
Πείτε το θάρρος , κουράγιο ,πείσμα. "
" Στις επιχειρήσεις τα ερωτήματα είναι τα εξής:
-Ποιος μπορεί να καταφέρει πράγματα?
-Ποιος μπορεί να αντέξει να πετύχει?"
" Οι κορυφαίοι σε κάθε τομέα επιχειρηματικότητας θα επιβιώσουν σε καλές και κακές καταστάσεις.Θα προσαρμοστούν σε μεταβαλλόμενες αγορές και θα κερδίσουν περισσότερα από όσα θα χάσουν."
Ο Τom Georgens CEO της NetApp (εταιρείας αποθήκευσης δεδομένων αξίας $6,3 δις ) κάνει την εξής παρατήρηση: " Ξέρω ότι αυτό ενοχλεί πολύ κόσμο ,αλλά, όταν κάποιος βρίσκεται σε συγκεκριμένο σημείο της καριέρας του -όχι πολύ μακριά , ίσως στα πρώτα 5 χρόνια - όλοι οι βαθμοί και τα ακαδημαϊκά διαπιστευτήρια του κόσμου δεν έχουν απολύτως καμιά σημασία. Όλα έχουν να κάνουν με το τι καταφέρνεις από εκεί και πέρα. Σε ότι αφορά τις δικές μου προσλήψεις δεν γνωρίζω καν πού ή τι έχουν σπουδάσει ορισμένα μέλη του προσωπικού μου"
Και συνεχίζει το άρθρο " μεταφέροντας τη ιδέα σε μια πιο επιχειρηματική κατεύθυνση ο CEO της SiliconValley Bank Greg Becker λέει: " Ορισμένες από τις καλύτερες εταιρείες venture capital που γνωρίζωθέλουν άτομα που έχουν περάσει δοκιμασίες και ταλαιπωρίες . Αυτοί οι άνθρωποι θα βρουν τον τρόπο να τα καταφέρουν ότι και να γίνει."
Πιο κάτω παραθέτει το άρθρο την άποψη του Maynard Webb προέδρου του δ.σ της Yahoo και μέλος του δ.σ της salesforce.com : "Aν είσαι επιχειρηματίας που προσπαθεί να κάνει τη διαφορά ,θέλει σκληρή δουλειά. Πρέπει να είσαι σκληρός και πρόθυμος να δεχτείς πολλά χτυπήματα. Έτσι ψάχνω τον παράγοντα θάρρος."
Και συνεχίζει το άρθρο πιο κάτω : " Αυτά είναι τα καλά νέα για τους περισσότερους από εμάς. Δεν μας περιορίζει ,ούτε καθορίζει το μέλλον μας το I.Q έχουμε κληρονομήσει .Αυτό που μας κάνει έξυπνους στον πραγματικό κόσμο πηγάζει από αυτά που έχουμε μάθει -συνήθως με κακό τρόπο. ........... το κουράγιοοδηγεί απευθείας στο να γίνει κάποιος εξυπνότερος και αυτό συμβαίνει γιατί το κουράγιο οδηγεί σε μια αυξημένη ικανότητα μάθησης και ταχύτερης προσαρμογής."
Πως όμως το κουράγιο δημιουργεί εξυπνάδα?
Ο Rich Karlgaard αναφέρει σχετικά στο άρθρο : " Από την προγεννητική περίοδο εώς το τέλος της ζωής μας ,αυτό που διαμορφώνει τα νευρωνικά κυκλώματα που διέπουν τη συμπεριφορά μας είναι η εμπειρία.
Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει ανεξέλεγκτες επιρροές όπως οι αντιξοότητες αλλά και εκούσιες επιρροές όπως η μάθηση και η εκπαίδευση.
Οι εξυπνότεροι άνθρωποι στις επιχειρήσεις δεν είναι αυτοί που διαθέτουν ψηλότερη νοημοσύνη αλλά όσοι τακτικά βάζουν τον εαυτό τους σε καταστάσεις που απαιτούν κουράγιο . Αυτές οι πράξεις θάρρους επιταχύνουν τη μάθηση μέσω της προσαρμογής.
Πχ οι πωλητές που κάνουν περισσότερα τηλεφωνήματα πάντα υπεραποδίδουν εκείνων που κάνουν λιγότερα.
Αυτό συμβαίνει διότι φέρνοντας εις πέρας την αποστολή πραματοποίησης μιας κλήσης , όσοι τηλεφωνούν συχνότερα βάζουν τους εαυτούς τους σε μια ταχύτερη καμπύλη μάθησης . Συνεπώς η απόδοση τους βελτιώνεται.
Στον πραγματικό κόσμο το κουράγιο είναι αυτό που μας κάνει έξυπνους."
Ολοκληρώνοντας την επικοινωνία μας μέσω αυτού του άρθρου θα θέλαμε να σας παροτρύνουμε να μη χάνετε το κουράγιο σας αντιμετωπίζοντας τις όποιες μικρές ή μεγάλες δυσκολίες εάν αντιμετωπίζετε. Αυτό το κουράγιο είναι που θα σας ξεχωρίσει από τον μέσο όρο. Αυτό το κουράγιο είναι το βασικό συστατικό και ο κοινός τόπος κάθε πετυχημένου επιχειρηματία .
Καλωσορίστε λοιπόν τις αντιξοότητες και μη σταματάτε να προχωράτε μπροστά!
Θέλουμε να μάθουμε την δική σας άποψη :
- Εσείς ποιος πιστεύετε ότι μπορεί να καταφέρει πράγματα;
- Ποιος μπορεί να αντέξει και να πετύχει;
Η δική σας άποψη ίσως να βοηθήσει καταλυτικά όλους εμάς που θα τη διαβάσουμε .
Καλή επιτυχία
Ανδρέας Ποταμίτης
ΠΗΓΗ:http://andreaspotamitis.blogspot.gr/
There is a common question many people make before entering the business sector through network marketing, and that is " what is the key element when creating a bright profile for a successful candidate?". And many others wonder if they have the necessary capacity and business intelligence to succeed in this area.
A beautiful Saturday morning , having our breakfast by the sea I read an article from the Publisher of "Forbes" magazine Mr. Rich Karlgaard about “Intelligence in business”.
I thought that sharing it with you will benefit you, especially if you have some questions like those that I have mentioned in the first rows of this article .
We agree with Mr Karlgaard 100%.
" When academics use the word “smarts,” they usually mean general intelligence, or “g” for short. This is the ability to learn, think and apply. For decades scientists have sought to measure "g" by using IQ and similar cognitive tests.
But smarts is something different in the real world. It isn’t defined by 800 math SATs. It’s more about the importance of hard work, perseverance and resilience. Call it grit. Call it courage. Call it tenacity. Because these are old-fashioned concepts, they’re easy to miss.
In business the questions are:
- Who can get things done?
- Who can achieve, endure and succeed?
The oil wildcatter in North Dakota or the top insurance salesman in Kansas City may not be
a mathematical genius like Google's GOOG -1.87% Sergey Brin, but they’re both wily,
clever and capable. They’ll survive good times and bad. They’ll adapt to changing markets
and win more than they lose.
While discussing smarts, CEO Tom Georgens of NetApp NTAP -1.34%, the $6.3 billion data storage company, made a very interesting observation: “I know this irritates a lot of people, but once someone is at a certain point in his or her career–and it’s not that far out, maybe five years–all the grades and academic credentials in the world don’t mean anything anymore. It’s all about accomplishment from that point on.” About his own hires, Georgens offered, “I don’t even know where some members of my staff went to college or what they studied.” To him and other CEOs, at a certain point, just don’t matter anymore.
Taking the idea in a more entrepreneurial direction, Greg Becker, CEO of Silicon Valley Bank, told me,“Some of the better venture capital firms that I know want people who are scrappy, who have been through trials and tribulations. These people will figure out a way to make it work, no matter what.”
Maynard Webb, chairman of Yahoo's YHOO -1.62% board of directors and a board member of Salesforce.com CRM -3.08%, added, “What I’m looking for is Talent. But talent isn’t just intellect. Talent is also what you’ve done. If you’re an entrepreneur trying to break through, it’s hard work. You have to be tough, you have to be willing to take lots of body blows. So, I’m looking for that grit factor.”
This should be good news for most of us. We’re not limited or defined by the IQ we’ve inherited. Much of what makes us real-world smart comes from what we’ve learned–usually the hard way. Academics will say those things don’t technically define smarts. Fair enough. Effort and tenacity don’t directly align with the scientific definition of intelligence. But, before dismissing this column’s definition of smarts, let me show you how grit leads directly to becoming smarter. This happens because grit results in an increased ability to learn more and adapt faster.
GRIT CREATES SMARTS
From the prenatal period to the end of our lives, what shapes the neural circuits underlying our behavior is Experience. This can include such uncontrollable influences as adversity, as well as such intentional influences as learning and training. The human brain displays amazing plasticity–the ability to modify neural connectivity and function–even into our 70s.
The smartest people in business are not those who have the highest G; they are those who regularly put themselves in situations requiring grit. These acts of courage accelerate learning through adaptation.
For example, salespeople who make more calls will almost always outperform salespeople who make fewer calls. That’s no surprise, but here’s the key point: This doesn’t happen just because the act of making more calls mathematically raises the chances of success. There’s much more to it. By facing up to the task of making a call, frequent callers put themselves on a faster learning curve. They discover more rapidly what works and what doesn’t. They’re quicker to learn techniques that overcome rejection. Thus, their success yield will improve–i.e., double the calls, triple the sales. The act of making lots of calls also helps a person learn self-discipline and understand the rewards of delayed gratification.
In real world Courage is what makes us smart.
To conclude, our communication through this article is to urge you not to lose your courage facing any small or great difficulties when you encounter them. This courage is what will lead you to stand out from the average. This courage is the key ingredient and the commonplace of every successful entrepreneur.
Welcome adversity and keep moving forward!
We want to learn your own view:
- Who do you think can accomplish things?
- Who can endure and succeed ?
Your opinion may be helpful for everyone who will read it.
Wish you success
Andreas Potamitis
source:http://andreaspotamitis.blogspot.gr/
(for english scroll down)
Αποτελεί κοινό ερώτημα πολλών ανθρώπων που εισέρχονται στο χώρο των επιχειρήσεων μέσω του Δικτυακού Μάρκετινγκ ,ποιο είναι το στοιχείο εκείνο που αποτελεί "κλειδί" για τη δημιουργία προφίλ ενός υποσχόμενου για επιτυχίες υποψηφίου. Είναι άλλοι που αναρωτιώνται αν έχουν την απαραίτητη ικανότητα και επιχειρηματική εξυπνάδα να τα καταφέρουν στο χώρο αυτό.
Διαβάζοντας ένα Σαββατιάτικο πρωινό του Ιουλίου δίπλα στη θάλασσα το άρθρο του εκδότη του περιοδικού "Forbes" κου RICH KARLGAARD με θέμα την εξυπνάδα στο επιχειρείν σκέφτηκα να μοιραστώ μαζί σας τις πολύ εύστοχες τοποθετήσεις του καθότι συμφωνούμε με αυτές 100%.
" όταν οι ακαδημαϊκοί χρησιμοποιούν τη λέξη "εξυπνάδα" συνήθως εννοούν τη νοημοσύνη . Πρόκειται για την ικανότητα μάθησης ,σκέψης και εφαρμογής . Για δεκαετίες οι επιστήμονες προσπαθούν να μετρήσουν τη νοημοσύνη χρησιμοποιώντας το I.Q και παρόμοια γνωστικά τεστ. Όμως η εξυπνάδα είναι κάτι διαφορετικό στον πραγματικό κόσμο.
Δεν καθορίζεται μόνο από τους βαθμούς στα μαθηματικά .Σχετίζεται περισσότερο με τη σημασία τηςσκληρής δουλειάς ,της επιμονής και της ανθεκτικότητας.
Πείτε το θάρρος , κουράγιο ,πείσμα. "
" Στις επιχειρήσεις τα ερωτήματα είναι τα εξής:
-Ποιος μπορεί να καταφέρει πράγματα?
-Ποιος μπορεί να αντέξει να πετύχει?"
" Οι κορυφαίοι σε κάθε τομέα επιχειρηματικότητας θα επιβιώσουν σε καλές και κακές καταστάσεις.Θα προσαρμοστούν σε μεταβαλλόμενες αγορές και θα κερδίσουν περισσότερα από όσα θα χάσουν."
Ο Τom Georgens CEO της NetApp (εταιρείας αποθήκευσης δεδομένων αξίας $6,3 δις ) κάνει την εξής παρατήρηση: " Ξέρω ότι αυτό ενοχλεί πολύ κόσμο ,αλλά, όταν κάποιος βρίσκεται σε συγκεκριμένο σημείο της καριέρας του -όχι πολύ μακριά , ίσως στα πρώτα 5 χρόνια - όλοι οι βαθμοί και τα ακαδημαϊκά διαπιστευτήρια του κόσμου δεν έχουν απολύτως καμιά σημασία. Όλα έχουν να κάνουν με το τι καταφέρνεις από εκεί και πέρα. Σε ότι αφορά τις δικές μου προσλήψεις δεν γνωρίζω καν πού ή τι έχουν σπουδάσει ορισμένα μέλη του προσωπικού μου"
Και συνεχίζει το άρθρο " μεταφέροντας τη ιδέα σε μια πιο επιχειρηματική κατεύθυνση ο CEO της SiliconValley Bank Greg Becker λέει: " Ορισμένες από τις καλύτερες εταιρείες venture capital που γνωρίζωθέλουν άτομα που έχουν περάσει δοκιμασίες και ταλαιπωρίες . Αυτοί οι άνθρωποι θα βρουν τον τρόπο να τα καταφέρουν ότι και να γίνει."
Πιο κάτω παραθέτει το άρθρο την άποψη του Maynard Webb προέδρου του δ.σ της Yahoo και μέλος του δ.σ της salesforce.com : "Aν είσαι επιχειρηματίας που προσπαθεί να κάνει τη διαφορά ,θέλει σκληρή δουλειά. Πρέπει να είσαι σκληρός και πρόθυμος να δεχτείς πολλά χτυπήματα. Έτσι ψάχνω τον παράγοντα θάρρος."
Και συνεχίζει το άρθρο πιο κάτω : " Αυτά είναι τα καλά νέα για τους περισσότερους από εμάς. Δεν μας περιορίζει ,ούτε καθορίζει το μέλλον μας το I.Q έχουμε κληρονομήσει .Αυτό που μας κάνει έξυπνους στον πραγματικό κόσμο πηγάζει από αυτά που έχουμε μάθει -συνήθως με κακό τρόπο. ........... το κουράγιοοδηγεί απευθείας στο να γίνει κάποιος εξυπνότερος και αυτό συμβαίνει γιατί το κουράγιο οδηγεί σε μια αυξημένη ικανότητα μάθησης και ταχύτερης προσαρμογής."
Πως όμως το κουράγιο δημιουργεί εξυπνάδα?
Ο Rich Karlgaard αναφέρει σχετικά στο άρθρο : " Από την προγεννητική περίοδο εώς το τέλος της ζωής μας ,αυτό που διαμορφώνει τα νευρωνικά κυκλώματα που διέπουν τη συμπεριφορά μας είναι η εμπειρία.
Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει ανεξέλεγκτες επιρροές όπως οι αντιξοότητες αλλά και εκούσιες επιρροές όπως η μάθηση και η εκπαίδευση.
Οι εξυπνότεροι άνθρωποι στις επιχειρήσεις δεν είναι αυτοί που διαθέτουν ψηλότερη νοημοσύνη αλλά όσοι τακτικά βάζουν τον εαυτό τους σε καταστάσεις που απαιτούν κουράγιο . Αυτές οι πράξεις θάρρους επιταχύνουν τη μάθηση μέσω της προσαρμογής.
Πχ οι πωλητές που κάνουν περισσότερα τηλεφωνήματα πάντα υπεραποδίδουν εκείνων που κάνουν λιγότερα.
Αυτό συμβαίνει διότι φέρνοντας εις πέρας την αποστολή πραματοποίησης μιας κλήσης , όσοι τηλεφωνούν συχνότερα βάζουν τους εαυτούς τους σε μια ταχύτερη καμπύλη μάθησης . Συνεπώς η απόδοση τους βελτιώνεται.
Στον πραγματικό κόσμο το κουράγιο είναι αυτό που μας κάνει έξυπνους."
Ολοκληρώνοντας την επικοινωνία μας μέσω αυτού του άρθρου θα θέλαμε να σας παροτρύνουμε να μη χάνετε το κουράγιο σας αντιμετωπίζοντας τις όποιες μικρές ή μεγάλες δυσκολίες εάν αντιμετωπίζετε. Αυτό το κουράγιο είναι που θα σας ξεχωρίσει από τον μέσο όρο. Αυτό το κουράγιο είναι το βασικό συστατικό και ο κοινός τόπος κάθε πετυχημένου επιχειρηματία .
Καλωσορίστε λοιπόν τις αντιξοότητες και μη σταματάτε να προχωράτε μπροστά!
Θέλουμε να μάθουμε την δική σας άποψη :
- Εσείς ποιος πιστεύετε ότι μπορεί να καταφέρει πράγματα;
- Ποιος μπορεί να αντέξει και να πετύχει;
Η δική σας άποψη ίσως να βοηθήσει καταλυτικά όλους εμάς που θα τη διαβάσουμε .
Καλή επιτυχία
Ανδρέας Ποταμίτης
ΠΗΓΗ:http://andreaspotamitis.blogspot.gr/
There is a common question many people make before entering the business sector through network marketing, and that is " what is the key element when creating a bright profile for a successful candidate?". And many others wonder if they have the necessary capacity and business intelligence to succeed in this area.
A beautiful Saturday morning , having our breakfast by the sea I read an article from the Publisher of "Forbes" magazine Mr. Rich Karlgaard about “Intelligence in business”.
I thought that sharing it with you will benefit you, especially if you have some questions like those that I have mentioned in the first rows of this article .
We agree with Mr Karlgaard 100%.
" When academics use the word “smarts,” they usually mean general intelligence, or “g” for short. This is the ability to learn, think and apply. For decades scientists have sought to measure "g" by using IQ and similar cognitive tests.
But smarts is something different in the real world. It isn’t defined by 800 math SATs. It’s more about the importance of hard work, perseverance and resilience. Call it grit. Call it courage. Call it tenacity. Because these are old-fashioned concepts, they’re easy to miss.
In business the questions are:
- Who can get things done?
- Who can achieve, endure and succeed?
The oil wildcatter in North Dakota or the top insurance salesman in Kansas City may not be
a mathematical genius like Google's GOOG -1.87% Sergey Brin, but they’re both wily,
clever and capable. They’ll survive good times and bad. They’ll adapt to changing markets
and win more than they lose.
While discussing smarts, CEO Tom Georgens of NetApp NTAP -1.34%, the $6.3 billion data storage company, made a very interesting observation: “I know this irritates a lot of people, but once someone is at a certain point in his or her career–and it’s not that far out, maybe five years–all the grades and academic credentials in the world don’t mean anything anymore. It’s all about accomplishment from that point on.” About his own hires, Georgens offered, “I don’t even know where some members of my staff went to college or what they studied.” To him and other CEOs, at a certain point, just don’t matter anymore.
Taking the idea in a more entrepreneurial direction, Greg Becker, CEO of Silicon Valley Bank, told me,“Some of the better venture capital firms that I know want people who are scrappy, who have been through trials and tribulations. These people will figure out a way to make it work, no matter what.”
Maynard Webb, chairman of Yahoo's YHOO -1.62% board of directors and a board member of Salesforce.com CRM -3.08%, added, “What I’m looking for is Talent. But talent isn’t just intellect. Talent is also what you’ve done. If you’re an entrepreneur trying to break through, it’s hard work. You have to be tough, you have to be willing to take lots of body blows. So, I’m looking for that grit factor.”
This should be good news for most of us. We’re not limited or defined by the IQ we’ve inherited. Much of what makes us real-world smart comes from what we’ve learned–usually the hard way. Academics will say those things don’t technically define smarts. Fair enough. Effort and tenacity don’t directly align with the scientific definition of intelligence. But, before dismissing this column’s definition of smarts, let me show you how grit leads directly to becoming smarter. This happens because grit results in an increased ability to learn more and adapt faster.
GRIT CREATES SMARTS
From the prenatal period to the end of our lives, what shapes the neural circuits underlying our behavior is Experience. This can include such uncontrollable influences as adversity, as well as such intentional influences as learning and training. The human brain displays amazing plasticity–the ability to modify neural connectivity and function–even into our 70s.
The smartest people in business are not those who have the highest G; they are those who regularly put themselves in situations requiring grit. These acts of courage accelerate learning through adaptation.
For example, salespeople who make more calls will almost always outperform salespeople who make fewer calls. That’s no surprise, but here’s the key point: This doesn’t happen just because the act of making more calls mathematically raises the chances of success. There’s much more to it. By facing up to the task of making a call, frequent callers put themselves on a faster learning curve. They discover more rapidly what works and what doesn’t. They’re quicker to learn techniques that overcome rejection. Thus, their success yield will improve–i.e., double the calls, triple the sales. The act of making lots of calls also helps a person learn self-discipline and understand the rewards of delayed gratification.
In real world Courage is what makes us smart.
To conclude, our communication through this article is to urge you not to lose your courage facing any small or great difficulties when you encounter them. This courage is what will lead you to stand out from the average. This courage is the key ingredient and the commonplace of every successful entrepreneur.
Welcome adversity and keep moving forward!
We want to learn your own view:
- Who do you think can accomplish things?
- Who can endure and succeed ?
Your opinion may be helpful for everyone who will read it.
Wish you success
Andreas Potamitis
source:http://andreaspotamitis.blogspot.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου