(Μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο στα Ελληνικά πιο κάτω)
Few days ago one of Zissis’ acquaintances approached him to talk to him about an MLM company (other than LR). She presented her idea and when we replied that we are very satisfied where we are, there was obviously no point to discuss it further. None was willing to do something different. The epilogue of the phone call was with her saying: “Who knows...maybe we meet again in the future. After all, we are free, we don’t get married to any company!”
After all these days I still have this phrase ringing in my ears. It generated various thoughts concerning the loyalty we show towards one MLM company. I am wondering if someone could indeed succeed in MLM (and in every business field) unless someone is passionately bonded with the company someone is cooperating with. Could someone successfully start in MLM with the perception that perhaps tomorrow he/ she will be somewhere else?
In the past I have met few people who were changing companies frequently although they were successful in their current cooperation. They had the arrogant perception that they would “take their people with them” no matter where they went. They treated people like a herd of sheep, who possessed no free will and were easily manipulated. One day they approached someone to present him X company and praised it and the other day they turned their back to it, accused it and praised Z company. Isn’ t it a vicious circle? Who said that loyalty doesn’ t matter? Who said that having experience in many MLM companies is an asset for your CV?
On the other hand, can’ t someone make a mistake and come across a better company in the future? Certainly it is possible. This is why it is of crucial importance to make the right choice when you want to start with an MLM company. Nowadays people are consciously looking to start in this business field. They come looking for us. There are certain criteria that someone needs to take into serious consideration before choosing a company. Choosing the right MLM company, as well as the right business partners, could be a life-changing decision.
Loyalty derives from many things. Loyalty flourishes when words are kept, when the company’ s priority is its partners, when it keeps improving itself to make its partners’ business more lucrative, when it continuously supports its partners. Certainly it needs time and effort to built.
Loyalty does not mean blind obedience to any company. It means being loyal to yourself, to your initial choice and after all your core values. You make a conscious choice today, because you see something in it. You go talk to people about it and they trust and follow you. Loyalty means being trustworthy.
My husband, Zissis Ahladas, started his cooperation with LR Health & Beauty Systems 16 years ago. Today we are life and business partners, because back then he was insightful enough to discern the opportunity. We are now enjoying a healthy professional and family life, just because all these years he has been loyal first to himself and then to this company. This has been his uncompromising value.
Ladies and gentlemen,
Loyalty is not out of fashion and it will pay you back.
Yours sincerely,
Η αφοσίωση έχει αξία....
Πριν από λίγες ημέρες μια γνωστή του Ζήση τον προσέγγισε για να μας μιλήσει για μια εταιρία Δικτυακού Μάρκετινγκ (όχι για την LR). Παρουσίασε την ιδέα της και όταν της απαντήσαμε ότι είμαστε πολύ ευχαριστημένοι εκεί που βρισκόμαστε ήδη, προφανώς δεν υπήρχε κάτι άλλο να συζητήσουμε περαιτέρω. Κανείς δεν ήταν πρόθυμος να κάνει κάτι διαφορετικό. Η συνομιλία έκλεισε με εκείνη να λέει: “Ποιός ξέρει... μπορεί να τα πούμε στο μέλλον ξανά. Εξάλλου είμαστε ελεύθεροι, δεν έχουμε παντρευτεί και καμία εταιρεία!”
Αρκετές ημέρες αργότερα και η φράση αυτή εξακολουθεί να αντηχεί στα αυτιά μου. Στάθηκε αφορμή για πολλές σκέψεις σχετικά με την αφοσίωση που καλούμαστε να επιδείξουμε σε μία εταιρία Δικτυακού Μάρκετινγκ. Πραγματικά αναρωτιέμαι αν κάποιος θα μπορούσε να διακριθεί στον χώρο του Δικτυακού Μάρκετινγκ (ή οποιονδήποτε άλλο επαγγελματικό χώρο) χωρίς να επιδείξει τη μέγιστη αφοσίωση και ακεραιότητα που τον διακατέχει.
Στο παρελθόν συνάντησα κάποιους ανθρώπους, οι οποίοι συχνά μεταπηδούσαν από τη μία εταιρεία στην άλλη. Είχαν την αλαζονική πεποίθηση ότι «θα πάρουν τους ανθρώπους τους μαζί τους» άσχετα το που θα τους οδηγούσαν. Συμπεριφέρονταν σαν οι άνθρωποι να ήταν ένα κοπάδι πρόβατα χωρίς καμία ελευθερία βούλησης. Τη μια ημέρα παρουσιάζουν και εκθειάζουν την Χ εταιρία και την επόμενη μέρα την Ζ εταιρία. Μήπως αυτό είναι απλά ένας φαύλος κύκλος; Ποιος είπε ότι η αφοσίωση δεν έχει αξία; Ποιος είπε ότι το να έχει κανείς εμπειρία σε πολλές εταιρίες δικτυακού μάρκετινγκ, μπορεί να θεωρηθεί ένα δυνατό πλεονέκτημα για το βιογραφικό του;
Από την άλλη, δεν υπάρχει η πιθανότητα να κάνει κανείς μία λανθασμένη επιλογή και να συναντήσει μια καλύτερη εταιρία στο μέλλον; Φυσικά και υπάρχει. Γι’ αυτό και είναι καθοριστικής σημασίας να κάνει κάποιος την σωστή επιλογή από την αρχή. Στις μέρες μας πολλοί είναι εκείνοι που ψάχνουν για το πως θα ασχοληθούν με αυτό τον χώρο. Υπάρχουν συγκεκριμένα κριτήρια που κανείς θα πρέπει να λάβει σοβαρά υπόψιν του πριν επιλέξει μία εταιρία. Η επιλογή της σωστής εταιρίας δικτυακού μάρκετινκγ, αλλά και του δικτύου ανάπτυξης, μπορεί να αποτελέσει καθοριστική απόφαση για τη ζωή κάποιου.
Η αφοσίωση απέναντι σε μία εταιρία προκύπτει από πολλούς παράγοντες. Ευδοκιμεί όταν οι υποσχέσεις τηρούνται, όταν προτεραιότητα της εταιρίας είναι οι συνεργάτες της, όταν η εταιρεία φροντίζει να βελτιώνεται διαρκώς, ώστε να κάνει πιο επικερδή την δουλειά τόσο για την ίδια όσο και για τους συνεργάτες της και όταν φυσικά η εταιρία φροντίζει έμπρακτα τους συνεργάτες της. Σίγουρα απαιτείται χρόνος και προσπάθεια για να χτιστεί.
Τελικά αφοσίωση δεν σημαίνει «τυφλή εμπιστοσύνη» σε κάποια εταιρία. Σημαίνει να παραμείνεις πιστός στον εαυτό σου, στην αρχική σου επιλογή και στις θεμελιώδεις αρχές σου. Κάνεις μια συνειδητή επιλογή ακριβώς γιατί κάτι διακρίνεις εκεί. Οι άνθρωποι στους οποίους μεταφέρεις το μήνυμα σου, εμπιστεύονται πρωτίστως εσένα και γι’ αυτό σε ακολουθούν. Αφοσίωση τελικά σημαίνει να είσαι αξιόπιστος.
Ο σύζυγος μου, Ζήσης Αχλαδάς, ξεκίνησε την συνεργασία του με την LR πριν από 16 χρόνια. Σήμερα είμαστε συνοδοιπόροι σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο, γιατί τότε υπήρξε διορατικός και διέκρινε την ευκαιρία. Σήμερα απολαμβάνουμε μια υγιή επαγγελματική και προσωπική ζωή, γιατί όλα αυτά τα χρόνια υπήρξε πιστός πρώτα από όλα στον ίδιο του τον εαυτό και κατ' επέκταση στην εταιρία με την οποία συνεργαζόμαστε. Αυτό ήταν πάντα για εκείνον μια αδιαπραγμάτευτη αρχή.
Κυρίες και κύριοι,
Η αφοσίωση δεν είναι εκτός μόδας και σίγουρα θα σας ανταμείψει.
Με εκτίμηση,
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή